22. feb. 2017

Nokre smårestar frå London

God lillelaurdag, folkens! Her startar eg dagen med ein kopp kaffi trakta på nykverna kaffibønner og ei bok i fanget. Beste måten å starte ein ny dag på! Elles blir det jobb frå tolv til sju, så eg er vel ikkje heime igjen før halv åtte i kveld. Vil gjerne dele nokre bilete frå Londonturen som eg tok innimellom då me gjekk (eller tok tuben) frå stad til stad. Stasjonen på Paddington ser så fin ut med den store kuppelen og alle ornamenta, og så får eg sterke assosiasjonar til Agatha Christie-klassikaren 4.50 fra Paddington med Miss Marple i spissen ;) Store, vakre kyrkjer finst det overalt, og ved London Transport Museum måtte eg nok ein gong berre stoppe opp og sjå. Det blei jo eit obligatorisk bilete av ein rød telefonkiosk, og ved ei av dørene i den store, kvite bygninga ligg hotellet som me budde på. Håper me drar tilbake ein gong om ikkje så altfor mange år.

Legg igjen ein fin tanke